Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Γνωρίζουμε τον Iulian Corut



 

Έκθεση έργων του Ρουμάνου καλλιτέχνη Iulian Corut λειτούργησε στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας Βόλου και είχαν την ευκαιρία να την δουν οι μαθητές/τριες της Γ2 τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Ιωνίας Βόλου, την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου.
Ο Iulian Corut είναι ένας καταξιωμένος Ρουμάνος γλύπτης, τελειόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών «Nicolae Grigorescu» του Βουκουρεστίου, που ζει και εργάζεται στο Βουκουρέστι. Έχει φιλοτεχνήσει πολλά έργα και μνημεία μεγάλων διαστάσεων από μάρμαρο και ξύλο, σε όλη τη Ρουμανία και στο εξωτερικό, συμμετέχοντας με επιτυχία σε θερινά καλλιτεχνικά συμπόσια δημιουργίας του εξωτερικού, αποσπώντας βραβεία και διακρίσεις.
Οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν και τα δικά τους "αγγελόψαρα" τα οποία αναρτήθηκαν δίπλα στα έργα του καλλιτέχνη.
 
Την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου και ώρα 11:45 πήγαμε σε μια έκθεση. Αυτή η έκθεση είχε ψάρια από πηλό, μάρμαρο και με ακουαρέλα, κάρβουνο και νερομπογιές.
Ένιωσα χαρά που κάποιος ξένος γλύπτης του ήρθε η ιδέα να κάνει αυτήν την έκθεση.
Είδαμε τα ψαράκια και μετά μας είπε ο κύριός μας και η κυρία Ελένη, που μας ξενάγησε, να ζωγραφίσουμε ένα σχέδιο από αυτά που μας έκαναν εντύπωση.
Σ' αυτόν τον καλλιτέχνη που έκανε τα έργα θα του έλεγα ότι μια μέρα θα γίνω κι εγώ σαν αυτόν και τη θεία μου την Κατερίνα που είναι γλύπτρια...

Ελένη Καλλιόπη Τσιμπερίδη

 
 

   Προχτές ο δάσκαλός μας μας έκανε μια έκπληξη. Μας πήγε στο Πολιτιστικό Κέντρο όπου εκεί υπήρχε μια έκθεση με ψάρια. Μη φανταστείτε αληθινά ψάρια, ήταν έργα τέχνης. Είδα ψάρια ζωγραφισμένα σε χαρτί, άλλα φτιαγμένα από πηλό, άλλα από μάρμαρο κι άλλα ζωγραφισμένα με κάρβουνο. Ενθουσιάστηκα με όλα αυτά τα έργα τέχνης.
  Ο δάσκαλος μάς έβαλε να διαλέξουμε ένα ψάρι και να το ζωγραφίσουμε πάνω σε ένα χαρτί. Χάρηκα πολύ για αυτήν την εργασία που έκανα γιατί ένιωσα κι εγώ για λίγο ότι είμαι ένας μικρός ζωγράφος.
  Μακάρι να ήταν εκεί ο δημιουργός των έργων τέχνης για να τον συγχαρώ και να του εκφράσω το θαυμασμό μου για τα έργα του.
Σταυρούλα Παπασακελαρίου

 
 Προχτές πήγα με την τάξη μου στο Πολιτιστικό Κέντρο. Εκεί υπήρχαν πίνακες ζωγραφικής με θέμα ένα ψάρι που λεγόταν αγγελόψαρο.
  Μερικά έργα ήταν από πηλό και κάποια άλλα από μάρμαρο. Επίσης υπήρχαν ζωγραφιές σε καμβά.
  Όταν πήγα εκεί πέρασα ωραία γιατί δεν κάμαμε μάθημα, καθόμασταν και αντιγράφαμε πίνακες ζωγραφικής που τους διαλέγαμε εμείς οι ίδιοι.
  Τους πίνακές μας τους εκθέσαμε πάνω σε ένα τοιχάκι και τους θαυμάσαμε όλους μαζί.
  Με εντυπωσίασε ότι ενώ όλοι οι πίνακες είχαν το ίδιο θέμα, έδειχναν διαφορετικό σχέδιο.
  Θα ‘θελα να συναντήσω τον δημιουργό για να του πω αυτά και να εκφράσω τον θαυμασμό μου για τα έργα του.
Βασίλης Μηλαράς

 

 

   Την Πέμπτη πήγαμε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Ν. Ιωνίας. Εκεί είδα τον τριγωνοψαρούλη που ήταν ζωγραφισμένος με τέμπερες. Για όλα αυτά που είδα ένιωσα χαρά και θαυμασμό.
  Εκεί έκανα κι εγώ μια ζωγραφιά, ένα μπλε ψάρι.
  Θα ήθελα να πω στον δημιουργό των έργων συγχαρητήρια και να έχει καλές δουλειές. Να κάνει πιο πολλά και όμορφα έργα.

Γιώργος Καλοβρέχτης
 
 
Την προηγούμενη βδομάδα μαζί με τον κύριό μας πήγαμε στο Πολιτιστικό Κέντρο Ν. Ιωνίας και είδαμε μια έκθεση με θέμα «Το αγγελόψαρο».
  Όλα τα έργα ήταν φτιαγμένα από έναν Ρουμάνο γλύπτη. Τα υλικά που χρησιμοποίησε ήταν μάρμαρο, πηλός, ξύλο, χρώματα σε καμβά και κάρβουνο.
  Καθώς έβλεπα τα διάφορα έργα της έκθεσης ένιωσα χαρά και ενθουσιασμό και θαυμασμό για τον δημιουργό τους.
  Οι συμμαθητές μου κι εγώ αφού είδαμε όλα τα έργα ζωγραφίσαμε σε ένα κομμάτι χαρτιού αυτό που μας άρεσε περισσότερο. Αυτές οι ζωγραφιές κολλήθηκαν σ’ ένα τοίχο μαζί με το όνομα του σχολείου μας.
  Στο δημιουργό αυτών τν έργων θα έλεγα συγχαρητήρια και να συνεχίσει να κάνει τόσο ωραίες κατασκευές.
Βάσω Φλώρου
 
 
   Στο Πολιτιστικό Κέντρο είδα μια έκθεση ζωγραφικής με ψάρια που τα δημιούργησε ένας Ρουμάνος ζωγράφος.
  Αυτός ο καλλιτέχνης είχε φτιάξει πολλά έργα στη χώρα του, όμως δεν μπορούσε να τα φέρει όλα και σκέφτηκε ότι η Ελλάδα έχει θάλασσα και τι έχει η θάλασσα; ψάρια.
  Έτσι έφτιαξε ψάρια από πηλό και ζωγραφιές με κάρβουνο, μολύβι, νερομπογιές και τέμπερες.
  Όταν φτάσαμε στο Πολιτιστικό Κέντρο ένιωσα ενθουσιασμό γιατί μπόρεσα και είδα έργα ενός καλλιτέχνη.
  Ζωγράφισα ψάρια με μολύβι και ξυλομπογιές.
   Θα ήθελα να πω συγχαρητήρια στο ζωγράφο και ότι όταν μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω σαν κι αυτόν.
Χρήστος Τσιάμης
 
 
  Την Παρασκευή πήγαμε επίσκεψη στο Πολιτιστικό Κέντρο. Εκεί είδαμε μια έκθεση με ζωγραφιές. Οι ζωγραφιές ήταν πάρα πολλές και όμορφες. Εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ βλέποντας τες.
  Ζωγράφισα κι εγώ ένα πενταγωνοψαρούλι. Μου άρεσε.
  Ήταν όλα πολύ όμορφα και για να τα κάνει κάποιος όλα αυτά πρέπει να έχει μεγάλο ταλέντο. Γι’ αυτό θα ήθελα να πω ένα μπράβο στον καλλιτέχνη.
Δημήτρης Τσάτσης  

 

  Την Παρασκευή η τάξη μου πήγε στο Πολιτιστικό Κέντρο για να δει μια έκθεση με ψάρια.
  Τα ψάρια ήταν από διάφορα υλικά. Από πηλό, μάρμαρο και ζωγραφιές με τέμπερα. Όταν είδα την έκθεση χάρηκα πάρα πολύ γιατί μου αρέσουν τα ψάρια.
  Μετά ζωγράφισα το ψάρι που μου άρεσε περισσότερο.
  Μου άρεσε πολύ η έκθεση και θα ήθελα να ζωγραφίζω κι εγώ τόσο ωραία.
Κατερίνα Σούμπαση

 
 
  Την Παρασκευή πήγα στο Πολιτιστικό Κέντρο και είδα μια έκθεση με ψάρια όπου ήταν φτιαγμένα από πηλό, μάρμαρο και ζωγραφιές με τέμπερα. Ένιωσα χαρά όπου πήγα στο     Πολιτιστικό Κέντρο και που είδα  ψάρια ωραία και φανταστικά.
  Εκεί ζωγράφισα το αγαπημένο μου ψάρι.
  Στο δημιουργό θα ήθελα να του πω να συνεχίσει την καλή δουλειά που κάνει και να φτιάξει πολλά σχέδια με ζώα.
Θάλεια Χριστοδούλου

 
   
  Την Παρασκευή πήγαμε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Ν. Ιωνίας. Ήταν μία έκθεση όπου είδαμε έργα τέχνης με ψάρια. Υπήρχαν έργα με μάρμαρο, άλλα με χρώματα και άλλα με πηλό.
  Αυτό που μου άρεσε απ’ όλα ήταν τα μαρμάρινα.
  Θέλω να πω στον δημιουργό αυτών των έργων ότι έκανε καλή δουλειά και πέτυχε αυτό που ήθελε.
  Όταν μεγαλώσω θα ήθελα να πάω στη Ρουμανία και να δω μια έκθεση με έργα από αυτόν τον καλλιτέχνη.
Αντώνης Παπαδόπουλος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: